top of page

PRESSZVANIE та Є-data провели семінар «Open Data як інструмент контролю влади та бізнесу»

Обновлено: 31 окт. 2018 г.


8 червня відбувся семінар «Open Data як інструмент контролю влади та бізнесу». Захід пройшов у рамках конкурсу для журналістів PRESSZVANIE спільно з Є-data — офіційним порталом публічних фінансів України.


Що таке відкриті дані, в чому їх цінність і яку проблему вони вирішують, — розповів керівник проектів Є-data та «Пошуково-аналітична система 007» Олександр Щелоков.


«Використання публічних даних регулюється законом — доступ до них можна отримати, наприклад, надавши особливий запит. Суть відкритих даних в іншому —дані повинні бути опубліковані в Інтернеті ще до того як вони комусь знадобились. Цінність великих даних полягає в тих нових можливостях, які ми отримуємо з аналізом великих обсягів інформації,» — зазначив спікер.


«Коли я приходжу до лікаря, він проводить мій огляд за 5 хвилин. Потім він відкриває зошит та бачить чим я хворів, та на свій розсуд призначає мені ліки. Big Data — це коли робот оглядатиме мене, а через 3-8 років 80% лікарів будуть роботами, він знатиме де я народився, у загазованому Кривому Розі або в Одесі біля моря, коли почав пити, коли палити, які ліки я вживав за своє життя і т.д. Однозначно робот і Big Data більш коректно порекомендують мені ліки,» — пояснив Олександр Щелоков.


Борис Давиденко, головний редактор VoxUkraine і Дмитро Остапчук, редактор DataVox розповіли, як журналісту подавати великі масиви даних у зрозумілій та цікавій формі.


«Дані ніколи не повинні йти вперед історії. Аналіз ради аналізу можуть дозволити собі тільки дослідники. Для журналіста результатом є контент, який зрозуміють читачі та який на щось вплине. Задача журналіста — поєднати історію, дані та візуалізацію,» — зазначив Борис Давиденко. 


Фотографії з івента можна знайти на сторінці конкурсу в Facebook. За новинами слідкуйте на сайті www.presszvanie.ua.


Довідка: Конкурс PRESSZVANIE – показник лідерства та професіоналізму в журналістиці. Щорічно премія нагороджує найкращих ділових та громадсько-політичних журналістів України. Особливою відміною премії є відкриті оцінки на сайті конкурсу.


Організатор Чемпіонату: Mainstream Communication & Consulting. Компанії-партнери: Смарт-Холдінг, Метінвест, ДТЕК, Астерс. Інформаційні партнери: газета «Бізнес», Новое Время, «Ділова столиця», «Влада Грощей», «Українські новини», ЛІГА.net, MMR, РБК-Україна, Depo.ua, програма Перша Шпальта.

bottom of page