top of page

Визначені найкращі тексти журналістів

Обновлено: 12 нояб. 2018 г.


Журі конкурсу PRESSZVANIE визначило найкращі тексти в номінаціях «Найкращий фічер», «Найкращий репортаж» і «Відкриття року».

Організатори конкурсу другий рік роблять акцент на якості журналістських матеріалів. Найкращими в номінаціях були визнані: Олександр Пасховер, текст «Зроблено з умом», номінація «Найкращий фічер»; Дарина Дергунова, текст «Фінансові тітушки», номінація «Найкращий репортаж»; Марія Ксендзик, текст «Атака на гаубиці. Як російські хакери наводили на наших військових», номінація «Відкриття року».


«PRESSZVANIE – гарна можливість сказати ринку: «Привіт всім, хто мене ще не знає». Тому я подала свої статті до номінації «Відкриття року». Все, що я знала про свої оцінки до фіналу конкурсу – мій матеріал передостанній в п'ятірці за кількістю тих, хто за неї проголосував, та моя перемога була для мене сюрпризом. Я була рада дізнатися, що журі високо оцінило мою статтю. Та ця статуетка така важка, тому що в ній всі зусилля, яких я доклала за неповний рік своє праці в журналістиці. Мені було треба потримати її в руках. Дякую», – коментує свою перемогу Марія Ксендзик, журналіст ЛІГАБізнесІнформ.


«В особливих номінаціях журі залишається максимально безстороннім до особистості автора та оцінює виключно якість. Завершений опублікований текст – це не заслуга одного тільки журналіста, це командна робота. Літредактор, коректор, випусковий редактор, фотокор, абсолютно кожен працює на результат», – Ірина Сердюк, керівник проекту ділового тижневика «Бізнес».


Імена всіх призерів доступні на сайті конкурсу в розділі «Результати». За новинами слідкуйте на сайті конкурсу та на сторінці в Facebook.


Довідка:

Конкурс PRESSZVANIE існує в Україні з 2004 року та є показником лідерства і професіоналізму в журналістиці. Щороку премія нагороджує найкращих ділових та господарсько-політичних журналістів України. Особливою відміною премії є відкрите і прозоре голосування.


Станом на 2017 рік Наглядова рада конкурсу складається з 13 представників ЗМІ та бізнесу, серед них Севгіль Мусаєва «Українська Правда», Володимир Мостовой «Дзеркало Тижня. Україна», Наталля Лігачьова «Детектор медіа», Андрій Юхименко «Новое Время. Бізнес», Євген Федченко «Могилянська школа журналістики».


bottom of page